Salam PErkenalan :D

9:00:00 PM Gadislensa 0 Comments




Hai and Assalamualaikum :D 

Salam perkenalan as GadisLensa. Nama ini ditubuhkan sejak daripada 2012 (?) yeah..
sebenarnya ini adalah blog kedua saya. 
Disebabkan blog yang lama tak dapat nak membukanya..terlupa password.. haha biasalah manusia kan faham..faham je lah ye :)  hurm 

Alhamdulillah buat pertama-tamanya aku dah bebas daripada Alam Peperiksaan Menengah Rendah! (PMR)
PMR baru je tamat 8 October 2013. Perasaan yang terasa bebas daripada peperiksaan tu amat menyeronokkan actually ^_^ 

ouh yaya need perkenalan ke?

nama penuh ku Farzana Syasya Binti Abdul Malek. (sya)
Tarikh Lahir 9 September 1999.
Lahir Di malaysia. 
Hobi ? membaca novel , bermain piano , berenang , Photography :D
Cita2? Doktor -> businesswoman -> Accountant -> photographer hurm 
nak biasakan diri panggil saya/ awak or aku / kau?
facebook ?

Twitter?

haha actually i more with saya / awak so hurm.. 
mulai detik ini sya akan mulai mengupdate okay? :D
just keep up to date with it.

by GadisLensa




You Might Also Like

0 comments: